Good_quality_OwO Reddit Banner
Good_quality_OwO Reddit Profile Image

u/Good_quality_OwO

Oya? Oya oya? Oya oya oya?

Karma

1183658

Cake day

15 Feb 2020
3
Posted by u/slothman_ftw 2 hours
Hot damn! 40 mins??? You're amazing, please post more
18 Comments Share Save
60
Posted by u/FatherMiyamoto 3 hours
Yes, and I love it
112 Comments Share Save
20
Posted by u/FatherMiyamoto 3 hours
Captain amazing hair*
112 Comments Share Save
2
Posted by u/comet-9 14 hours
So cute! Plan to make any other brawlers?
133 Comments Share Save
6
Posted by u/Flying_Line 15 hours
There were a few similar ideas but basically tick becomes immune and explodes doing lots kg damage to the enemy if they near him
151 Comments Share Save
1
Posted by u/Good_quality_OwO 1 day
!summary
10 Comments Share Save
1
Posted by u/Good_quality_OwO 1 day
!create
10 Comments Share Save
1
Posted by u/Good_quality_OwO 1 day
!template <https://i.imgur.com/egJIBDW.jpg>
10 Comments Share Save
1
Posted by u/Good_quality_OwO 1 day
To everyone: dm me and send me a meme you made using that face template, you will get an award if I like it :)
221 Comments Share Save
521
Posted by u/Good_quality_OwO 1 day
Ikr, besides all the bugs, the animation is extremely impressive!
221 Comments Share Save
81
Posted by u/Good_quality_OwO 1 day
Source: https://www.nasdaq.com/articles/updated-russian-man-turns-tables-on-bank-changes-fine-print-in-credit-card-agreement-then
149 Comments Share Save
192
Posted by u/sellyourcomputer 1 day
God damn, I fr can never think of another joke to follow up... Just take my upvote
201 Comments Share Save
1
Posted by u/hugsfornuggs 1 day
At least credit the artist man... https://safelyendangered.com
7 Comments Share Save
2
Posted by u/edgylonerbadassnerd 1 day
Good job! ( Also, just saying, love the hair :D )
709 Comments Share Save
1
Posted by u/Aarya_Bakes 2 days
Question: which star power is best on darryl
25 Comments Share Save
6
Posted by u/[deleted] 2 days
Appreciate it man :)
163 Comments Share Save
5
Posted by u/[deleted] 2 days
He could be anywhere!
21 Comments Share Save
367
Posted by u/[deleted] 2 days
http://employadam.com The website of the legend himself
163 Comments Share Save
1
Posted by u/madrigl_00 2 days
I really like rey, I find his videos very calming
72 Comments Share Save
1
Posted by u/Onii-san445 2 days
It's obviously bore-turtle
80 Comments Share Save
3
Posted by u/JFFmoejoe 2 days
Wow, an anine crossover
29 Comments Share Save
8
Posted by u/aiman6801 2 days
Stop talking
53 Comments Share Save
1
Posted by u/Feels_Bad_Man19 3 days
Thank you everyone
215 Comments Share Save
1
Posted by u/[deleted] 3 days
Yall pussy ass bitches for downvoting this. Yall have sad pathetic lives and I hope yall die. Y'all faces so fucking ugly it made me happy meal cry. Go die you petty dumbasses, you're parents don't love you cuz you're a mistake and I hope they die in a plane crash
2 Comments Share Save
9
Posted by u/LUDANILO_2300 3 days
Ikr, absolutely amazing plays
37 Comments Share Save
1
Posted by u/Beetlejuice_24Xx 3 days
Holy crap, well done man!! :))
223 Comments Share Save
4
Posted by u/slippery-eggs 3 days
Hell yea! I love to see dechonkification posts, good job!
104 Comments Share Save
3
Posted by u/Feels_Bad_Man19 3 days
So I'm creating a list of insults, can y'all give me some ideas? but like I want them to be super dumb like " you soggy avacado toast " something like that
215 Comments Share Save
1
Posted by u/get-pitted-so-pitted 3 days
I wish your son a speedy recovery, also you better give doggo some treats :)
68 Comments Share Save
1
Posted by u/Good_quality_OwO 3 days
Hm, I'll try it. Have my award as well :)
19 Comments Share Save
2
Posted by u/Good_quality_OwO 3 days
Wow that's good advice too! You can have a 20 coin award too
19 Comments Share Save
2
Posted by u/Good_quality_OwO 3 days
Wow, that's actually really good advice and you even made it funny too. Thanks Have my 20 coin award, ain't much but I hope you like it
19 Comments Share Save
7
Posted by u/error_434 3 days
Np, I really mean it. Do you plan on adding other features? Just a question, cuz I really like the simplism of the site rn
269 Comments Share Save
10
Posted by u/error_434 3 days
Hot damn, that ui is amazing!
269 Comments Share Save
3
Posted by u/[deleted] 3 days
Holy crap, it's you!
3 Comments Share Save
3
Posted by u/meganpalmerrr 3 days
They're so happy! :)
257 Comments Share Save
1
Posted by u/Rodranime 3 days
Also, if you could, Could you do gabi's Facebook?
33 Comments Share Save
2
Posted by u/coconutravioli 3 days
This is actually really good, nice job
14 Comments Share Save
9
Posted by u/TheHudsonForge 3 days
You better post when you're done making odm gear :) this is real cool
9 Comments Share Save
27
Posted by u/50cherrypies 3 days
The second pic is too wholesome
41 Comments Share Save
2
Posted by u/Rodranime 3 days
Thank you for Making these, they actually make my day
33 Comments Share Save
1
Posted by u/Rodranime 3 days
I can't lol, This whole fucking picture is so fricking hilarious, I've been laughing for 5 minutes, someone help me pls
94 Comments Share Save
34
Posted by u/mashijams 3 days
Boku no futon!
64 Comments Share Save
1
Posted by u/MellB707 3 days
God, this is really good stuff, especially the colouring bro
272 Comments Share Save
1
Posted by u/LuxuriosFlyer 4 days
What's the song?
1.1k Comments Share Save
1
Posted by u/Supdog69 4 days
I really like this
12 Comments Share Save
6
Posted by u/touchfeel 4 days
This guy is probably a troll account. They've posting in the wrong subs
11 Comments Share Save
3
Posted by u/D-Watts25 4 days
9th controversial post. Stop being a racist bitch
32 Comments Share Save
1
Posted by u/ParadoxPerson02 4 days
You can do it man! I'm not that fit, but I've been trying, and progress is progress!
601 Comments Share Save
5
Posted by u/[deleted] 4 days
It was super city rampage. He was afk most of the time, but when he finally wasn't. He wasted his gadgets ( was playing gale ) and didn't attack at all but when he did and got his super he supered meinto the boss, and in the end when the rest of us were dead he emoted and let himself die.
5 Comments Share Save
23
Posted by u/blissfulreveriee 4 days
Oh god, why can I actually imagine that
94 Comments Share Save
2
Posted by u/Snerrot 4 days
This a godly cake, happy birthday to the lil guy
160 Comments Share Save
1
Posted by u/pianoceo 4 days
I've been creating a list of rare insults and boy does this sub help a lot
22 Comments Share Save
1
Posted by u/Wolferon 4 days
Should have been frank 18
296 Comments Share Save
53
Posted by u/enigma_omegaone 4 days
I think we did a really good job replying to this comment
48 Comments Share Save
78
Posted by u/[deleted] 4 days
Indeed, everyone liked it
62 Comments Share Save
5
Posted by u/Good_quality_OwO 4 days
Thanks for enlightening me! :)
68 Comments Share Save
6
Posted by u/Good_quality_OwO 4 days
Question: how can you tell the difference?
68 Comments Share Save
25
Posted by u/Good_quality_OwO 4 days
Ah, I can definitely see the resemblance, but this bird is just a lil chubbier
68 Comments Share Save
7
Posted by u/Good_quality_OwO 4 days
Ikr! Gotta love it
68 Comments Share Save
12
Posted by u/Good_quality_OwO 4 days
Exactly, this beautiful bird is life changing
68 Comments Share Save
4
Posted by u/[deleted] 4 days
Check out the creator https://etsy.me/2w4X75q?dlr=ios_ual
7 Comments Share Save
2
Posted by u/ithepunisher 4 days
Reaction meme
92 Comments Share Save
1
Posted by u/mrsboucher- 4 days
What a wonderful picture :)
924 Comments Share Save
5
Posted by u/TAYbayybay 4 days
Haha, thanks for making my day :)
220 Comments Share Save
1
Posted by u/smokin_potato 4 days
Fr tho, guys I really wanna lose weight, not gain any abs, I've been trying to recently but I just lose motivation half way and haven't gotten anything done. Can someone give me tips on how to lose weight pls?
696 Comments Share Save
2
Posted by u/void402 5 days
absolutely beautiful
11 Comments Share Save
8
Posted by u/mJ_777 5 days
Got any other ones for me? I'm creating a list rn
67 Comments Share Save
1
Posted by u/KingCroakWasTaken 5 days
Frank
535 Comments Share Save
5
Posted by u/Shello0532 5 days
I love this
242 Comments Share Save
1
Posted by u/boopbeepbi 5 days
Same
473 Comments Share Save
13
Posted by u/eeca20 5 days
Holy crap, this comment is fucking hilarious
2.7k Comments Share Save
2
Posted by u/Express-Restaurant-9 6 days
Bro it doesn't matter, it's the content. And the content is amazing. It was a 3v1 and you still won, gg man
10 Comments Share Save
1
Posted by u/[deleted] 6 days
Sources: https://www.pichiavo.com/ http://buenosairesstreetart.com/2014/07/north-west-walls-street-art-project-belgium/ https://www.youtube.com/watch?v=xAyEVpPRN6I
1 Comments Share Save
1
Posted by u/lovelivephysics 6 days
Idk but this post is really cool, thanks for making this
32 Comments Share Save
2
Posted by u/muffinok_13 6 days
Amazing art. Also your hair reminds me of Inosuke from demon slayer
105 Comments Share Save
1
Posted by u/Ravenclaw_14 6 days
Congrats! How does it work tho?
499 Comments Share Save
6
Posted by u/can2005_ 6 days
Mortis onlyfans when?
27 Comments Share Save
1
Posted by u/Ayu-bilibili 6 days
You're still learning?? You can do it man, I believe in you :)
31 Comments Share Save
2
Posted by u/dstord 1 week
This sub fucking sucks ✨
2 Comments Share Save
1
Posted by u/nonstopflux 1 week
How. In the fucks name, is this a meme template? Make a meme out of this
15 Comments Share Save
3
Posted by u/SEAGALL 1 week
Pokemon I guess
10 Comments Share Save
2
Posted by u/DrawRonnie 1 week
I FRICKING love this. Amazing. The colours, the details, just ever is perfect
34 Comments Share Save
2
Posted by u/iAmTheTot 1 week
Oh god, I'm happy for you, and this person has a heart of gold
3 Comments Share Save
1
Posted by u/tara1 1 week
Very cool
3 Comments Share Save
29
Posted by u/cooconutty 1 week
20 years? Good job man!
339 Comments Share Save
2
Posted by u/IamProxii 1 week
Specifically The Promised Neverland, For some reason, the spacing between their eyes made me feal uneasy. But now I find it a little cute and unique, and I'm starting season 2 :)
15 Comments Share Save
13
Posted by u/[deleted] 1 week
Hmm, I guess both
16 Comments Share Save
2
Posted by u/markReymer 1 week
I can't wait, looks very nice
11 Comments Share Save
2
Posted by u/Khaedis 1 week
I fricking love this. Absolutely beautiful
38 Comments Share Save
1
Posted by u/jomarii 1 week
This is amazing! How long did it take?
11 Comments Share Save
8
Posted by u/Linard 1 week
Lol I can relate, it feels so amazing to understand everything
111 Comments Share Save
1
Posted by u/naikram420 1 week
Brooklyn nine nine meme! Noice
178 Comments Share Save
3
Posted by u/CataclystCloud 1 week
An actual meme template?? Huzzah!
201 Comments Share Save
1
Posted by u/Margonautus 1 week
Community! I love that show
409 Comments Share Save
2
Posted by u/[deleted] 1 week
I'm just waiting for someone to make a meme of this and using that template, and then remembering the new rule about reaction memes
7 Comments Share Save
4
Posted by u/Good_quality_OwO 1 week
Hmm, kinda looks like it
448 Comments Share Save
91
Posted by u/Good_quality_OwO 1 week
Omg. I need to see that
448 Comments Share Save
3
Posted by u/[deleted] 1 week
Wait what. What's this bot
12 Comments Share Save
2
Posted by u/alish_sapkota 1 week
I love community, really sad it ended alr
320 Comments Share Save